reklama

Prosím, nezostaňte doma, choďte voliť, možno sa to utrasie aj u nás

Ocitli sme sa v samotnom závere dlhého predvolebného maratónu. Už nejaký čas na nás útočia zo všetkých bilbordov tváre, heslá, sľuby, nad ktorými sa už ani nepozastavujem... Najprv som si rada prečítala slogany, zasmiala sa vtipom...Dnes už som, ale znechutená a čakám, kedy zase konečne po víkende nahradia tieto niektoré úžasné tváre z plagátov zase reklamy na pracie prášky, jogurty, hygienické potreby,...ktoré mi tiež nejako nechýbajú, ale akosi sa mi lepšie pozerá skôr na ne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Napriek tomu voľby netreba podceňovať, myslím si, že čo najviac ľudí by malo ísť voliť a dať hlas „svojej strane a kandidátovi.“

Potešili ma v tomto správy z českých médií hneď po voľbách, ktoré postupne zverejnili informácie, ako české parlamentné voľby spôsobili významný otras na českej politickej scéne...Odstupovali čelní predstavitelia strán...Ten „otras“,  zariadili práve občania a voliči, ktorí išli voliť a odovzdali svoje hlasy. Čo , keď sa to „utrasie“ aj u nás na Slovensku?

Názor, podaktorých občanov, že aj tak sa nič nezmení , keď pôjdem voliť je mylný...Prajem šťastnú ruku pri voľbách , priatelia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ešte , ak môžem, podľa mňa ...  koho nevoliť?

Prečo nevoliť, tzv. politických manekýnov a manekýnky“...

http://capcekova.blog.sme.sk/c/223018/Preco-nevolit-tzv-politickych-manekynov-a-manekynky.html

Andrea Čapčeková

Andrea Čapčeková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som vydatá a mám jednu dcéru a dve krásne vnučky. Vo volebnom období 2006 -2010 som bola zvolená za poslankyňu do MZ MČ Bratislava - Petržalka, nie som členom žiadnej politickej strany. V roku 2009 sme s manželom a kolegami od športu založili občianske združenie „Združenie Športových Klubov Petržalky, o.z.“ www.zskp.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu