reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Čapčeková

Andrea Čapčeková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som vydatá a mám jednu dcéru a dve krásne vnučky. Vo volebnom období 2006 -2010 som bola zvolená za poslankyňu do MZ MČ Bratislava - Petržalka, nie som členom žiadnej politickej strany. V roku 2009 sme s manželom a kolegami od športu založili občianske združenie „Združenie Športových Klubov Petržalky, o.z.“ www.zskp.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Máte strach zo zubára? Už nemusíte!

Andrea Čapčeková

Máte strach zo zubára? Už nemusíte!

Strach zo zubárov vznikol ešte v dobe kamennej. Lenže, kto by sa vtedy nebál, keď sa vraj zuby vŕtali zvieracími pazúrikmi a drevenými kolíkmi?! Prečo sa však bojíme dnes, keď máme k dispozícii tie najmodernejšie a úplne bezbolestné diagnostické a ošetrovacie metódy? Strach zo zubára môže mať rôzne príčiny, najčastejšie však vzniká v detstve zo zlej skúsenosti so zubným ošetrením a postupne prerastá až do fóbie. Môže sa však objaviť aj v dospelosti vinou necitlivého lekára, alebo to má na svedomí aj naša dispozícia..

  • 26. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 127x
  • 2
Žiť v čistom prostredí...

Andrea Čapčeková

Žiť v čistom prostredí...

...ako sa hovorí, že žiadne stretnutie v živote nie je náhodné, musím priznať, že je to určite pravda. Myslím si, že veľa ľudí si ani neuvedomuje, že každého koho stretneme, vstúpil do nášho života preto, aby sme sa jeho prostredníctvom niečo naučili.

  • 13. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 568x
  • 0
Ked letieť, tak s Emirates...keď more, tak v SAE...

Andrea Čapčeková

Ked letieť, tak s Emirates...keď more, tak v SAE...

Mám rada teplé more, veľa slniečka, vyššiu vlhkosť vzduchu a vzhľadom na moje pretrvávajúce zdravotné problémy po ochrnutí dolných končatín, častých a veľmi bolestivých kŕčov do nôh a problémy s pokožkou ma prinútili hľadať oddychovú destináciu, ktorá by spĺňala moje  predstavy.

  • 31. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 796x
  • 9
Pochôdzne terasy v Petržalke časť.3 fotografie

Andrea Čapčeková

Pochôdzne terasy v Petržalke časť.3 fotografie

Prikladám fotografie k blogu Pochôdzne terasy v Petržalke. V súčasnej dobe patrí v Petržalke medzi jeden z najväčších problémov aj problém pochôdznych terás pod polyfunkčnými domami, ktorý je nevyhnutne treba riešiť, nakoľko je potrebné podľa vizuálnej obhliadky vykonať v čo najkratšom čase t.j. do jedného dvoch rokov rekonštrukciu týchto terás. Terasy na Krásnohorskej 1-3 a Jasovskej 1-3

  • 12. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 755x
  • 1
Pochôdzne terasy v Petržalke časť.2 fotografie

Andrea Čapčeková

Pochôdzne terasy v Petržalke časť.2 fotografie

Prikladám fotografie k blogu Pochôdzne terasy v Petržalke. V súčasnej dobe patrí v Petržalke medzi jeden z najväčších problémov aj problém pochôdznych terás pod polyfunkčnými domami, ktorý je nevyhnutne treba riešiť, nakoľko je potrebné podľa vizuálnej obhliadky vykonať v čo najkratšom čase t.j. do jedného dvoch rokov rekonštrukciu týchto terás. Terasy na Krásnohorskej 1-3 a Jasovskej 1-3

  • 12. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 332x
  • 1
reklama
Pochôdzne terasy v Petržalke

Andrea Čapčeková

Pochôdzne terasy v Petržalke

V súčasnej dobe patrí v Petržalke medzi jeden z najväčších problémov aj problém pochôdznych terás pod polyfunkčnými domami, ktorý je nevyhnutne treba riešiť, nakoľko je potrebné podľa vizuálnej obhliadky vykonať v čo najkratšom čase t.j. do jedného dvoch rokov rekonštrukciu týchto terás.

  • 12. apr 2012
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 687x
  • 25
Žobral na lieky? Dať či nedať?

Andrea Čapčeková

Žobral na lieky? Dať či nedať?

Včera sme boli s manželom nakupovať v potravinách v jednom petržalskom obchodnom centre. Keď sme v garáži nákupného centra dávali nákup z košíka do kufra  auta, pristúpil k nám starší šedivý pán opierajúci sa o jednu barlu a pýtal si od nás eurá na lieky, ktoré vraj veľmi potrebuje a nemá si ich údajne z čoho zakúpiť.

  • 9. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 548x
  • 3
Je dobré mať adresu v Petržalke?

Andrea Čapčeková

Je dobré mať adresu v Petržalke?

Blížia sa nám komunálne voľby, mesto a mestské časti sú celé už od leta otapetované podaktorými „výnimočnými“ kandidátmi a ich nesplniteľnými, občas protichodnými a ako vieme aj zo skúseností z minulosti nereálnymi sľubmi - heslami. Len neviem, prečo si neolepujú iba svoje „teritórium“, lebo majú plagáty a bilbordy podaktorí aj v tých mestských častiach, kde ich naozaj nemajú šancu voliť obyvatelia  danej lokality...

  • 10. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 240x
  • 0
Nočná na Kramároch alebo načo prišla lekárka do práce?

Andrea Čapčeková

Nočná na Kramároch alebo načo prišla lekárka do práce?

včera mi o jedenástej večer  volá plačúca dcéra, celá vyľakaná - mami mám zdravotné  problémy (črevné), ja ani do rána nezaspím...Čo mám robiť? Pýtam sa máš to dlhšie atď.? Nie , ale teraz je to „vážne“...Odpovedám, dobre  s otcom prídeme po Teba a pôjdeme sa poradiť rovno na infekčné na Kramáre.

  • 6. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 759x
  • 495
Referendum - vziať osud do vlastných rúk

Andrea Čapčeková

Referendum - vziať osud do vlastných rúk

ľudia majú možnosť vziať osud do vlastných rúk. Myslím , že asi na Slovensku sme stále zvyknutí, aby za nás rozhodoval vo väčšine niekto iní (politici)...

  • 19. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 852x
  • 10
reklama
Na očiach verejnosti...

Andrea Čapčeková

Na očiach verejnosti...

Možno sa na prvý pohľad zdá, že sa u nás časy tridsať centimetrových kravát a bielych ponožiek skončili, bohužiaľ však nie každý funkčne, politicky a spoločensky vyššie postavený človek si s nástrahami spoločenského kódexu, protokolu, diplomacie,... dokáže poradiť. Znalosť spoločenských pravidiel, ovládanie diplomatického protokolu, imidž, komunikácia, vzhľad,.. sa pre ľudí budujúcich svoju kariéru, či už pracovnú alebo politickú stáva čoraz dôležitejšou výhodou v konkurenčnom prostredí...

  • 29. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 360x
  • 26
Prosím, nezostaňte doma, choďte voliť, možno sa to utrasie aj u nás

Andrea Čapčeková

Prosím, nezostaňte doma, choďte voliť, možno sa to utrasie aj u nás

Ocitli sme sa v samotnom závere dlhého predvolebného maratónu. Už nejaký čas na nás útočia zo všetkých bilbordov tváre, heslá, sľuby, nad ktorými sa už ani nepozastavujem... Najprv som si rada prečítala slogany, zasmiala sa vtipom...Dnes už som, ale znechutená a čakám, kedy zase konečne po víkende nahradia tieto niektoré úžasné tváre z plagátov zase reklamy na pracie prášky, jogurty, hygienické potreby,...ktoré mi tiež nejako nechýbajú, ale akosi sa mi lepšie pozerá skôr na ne...

  • 10. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 337x
  • 8
Prečo nevoliť „ tzv. politických manekýnov a manekýnky“...

Andrea Čapčeková

Prečo nevoliť „ tzv. politických manekýnov a manekýnky“...

Blížia sa nám voľby parlamentné a komunálne.. V komunálnej politike som síce dlhšie, avšak ako poslankyňa len prvé volebné obdobie. Keď sledujem viac poslaneckú prácu na niektorých zastupiteľstvách vrátane zasadnutia NR SR , či mestských, alebo obecných aj tam máme „známe tváre“, ktoré sú v politike a podaktorí už od 90-tych rokov (niektorí aj predtým) a akosi si podľa mňa zvykli, že „pracovať“ ani nemusia , veď ich každý pozná... A teda aj budú zvolení.

  • 16. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 885x
  • 21
Ako sa rodilo, alebo ty „krava“ potlač!!!...

Andrea Čapčeková

Ako sa rodilo, alebo ty „krava“ potlač!!!...

...od malička som mala nesmierne rada malé deti, ešte ako školáčka na základnej škole som chodievala „kočíkovať“ susedových  synčeka. Bol  moja nádherná živá bábika, o ktorú som sa starala, hrala sa, kŕmila ...neskôr sa odsťahovali z nášho domu a ja som sa s jeho maminou stretla asi po osemnástich rokoch....Položila som jej otázku: „Nebáli ste sa dať také malé dieťatko vlastne ešte malej slečne varovať?“ Odpovedala mi, čo si nesmierne vážim: „ Andrejka, my sme sa spoza záclony vždy pozerali na teba, ako sa s ním prechádzaš ...a keď si sa s ním hrala, kŕmila ho,... musím priznať, že sme si povedali, že je v dobrých rukách, veľmi sme ti dôverovali.“ Som im za to veľmi vďačná.

  • 13. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 802x
  • 82
„Najvyššie platy“ pre učiteľov…

Andrea Čapčeková

„Najvyššie platy“ pre učiteľov…

...hovorí sa, že doba , ktorú teraz naši učitelia prežívajú im moc nepraje. Osobne si myslím, že im nepraje oveľa dlhší čas. Pochádzam z učiteľskej rodiny moja mama učila prváčikov takmer celý život (52 rokov!) a otec bol riaditeľom a spoluzakladateľom odborného učilišťa pri dnes už známej renomovanej stavebnej spoločnosti.

  • 11. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 455x
  • 76
reklama
Nobelovka pre Indulonu...

Andrea Čapčeková

Nobelovka pre Indulonu...

tak, ako je pre mnohých ľudí , ktorí majú problém so zdravím a musia denne užívať lieky, tak pre nás, čo máme problémy od narodenia s nadmierne suchou pokožkou celého tela je dôležitá Indulona.

  • 25. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 788x
  • 45
Nie je v živote samozrejmé , že môžeme chodiť ...

Andrea Čapčeková

Nie je v živote samozrejmé , že môžeme chodiť ...

Pracovala som vyše dvadsať rokov s vynikajúcimi kolegami a architektmi ako projektantka v jednom bratislavskom projektovom ústave a bola som viac ako 8 hodín denne zohnutá nad rysovacou doskou, ktorá mala 2 metre. Projekty, ktoré sme v našom útulnom ateliéri na Jiráskovej (teraz Ventúrskej) a neskôr v ateliéri na Drieňovej robili boli veľké nielen na pauzáku, ale aj významom. Práca ma bavila, lebo bol z nej vždy reálny projekt, podľa ktorého sa realizovali myslím si, že aj na dnešnú dobu zaujímavé projekty ako budova rozhlasu, budovy pre vládu, poisťovne, hotely, administratívne budovy , bytové domy, športoviská a pod..

  • 27. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 930x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu