reklama

Nočná na Kramároch alebo načo prišla lekárka do práce?

včera mi o jedenástej večer  volá plačúca dcéra, celá vyľakaná - mami mám zdravotné  problémy (črevné), ja ani do rána nezaspím...Čo mám robiť? Pýtam sa máš to dlhšie atď.? Nie , ale teraz je to „vážne“...Odpovedám, dobre  s otcom prídeme po Teba a pôjdeme sa poradiť rovno na infekčné na Kramáre.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (495)

No to sme robiť nemali!! Pani vrátnička, nás poslala do čakárne, že pani lekárka hneď príde. Za chvíľu sa otvorili dvere ambulancie, vyšla sestrička a spýtala sa, že aký máme problém?

Dcéra jej ho popísala a ona dodala a prečo ste prišli teraz večer? To neviete prísť ráno? Dajte mi kartičku poistenca. Počkajte na lekárku, príde za chvíľu. Ostala som s dcérou priznám sa prekvapená, lebo nie sme pravidelnými (našťastie) návštevníkmi nočných služieb lekárov a pohotovostí. 

Myslím, si no tá je, ale milá, slušná ....Podotýkam, že nebol tam, žiaden pacient v čakárni, že by mala byť podráždená z veľa čakajúcich pacientov...Za chvíľu sa otvorili dvere, poďte ďalej povedala sestrička dcére.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pýtam sa dcéry: “Mám ísť aj ja dnu?“ Odpovedá mi, mami načo, veď som dospelá. Tak som čakala vonku, ešte medzitým ma poslali na vrátnicu zaplatiť 2,- EUR poplatok, zaplatila som a čakám. Za chvíľu vyšla dcéra von, a hovorí mi , že lekárka mi povedala , že načo som s tým prišla teraz večer! Či to nepočká do rána! Pýtam sa jej, čo Ti povedala? Vyšetrila Ťa? Nie! Spravila Ti odber? Nie. A čo ? No nič!

Dala mi , aby som doniesla v pondelok vzorky, že aj tak ich zašlú do laboratória potom! Nepredpísala Ti nič preventívne? Nie! Pýtala som sa jej , z čoho to môže byť? Odpoveď: Neviem.  Akú radu Ti dala? Žiadnu. Keď som jej povedala, či by som nemohla priniesť vzorky v sobotu, odpovedala , že no dobre ráno do 7:45 hod.... Odviezli sme ju teda s manželom domov. S tým, že ak sa pošťastí zanesieme vzorky ráno.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mami, ja do rána nezaspím... „zožerie“ ma to! Hovorím jej ,vieš čo, sadneme si doma za PC a na internete vyhľadáme podľa príznakov , čo by to mohlo byť...A tak sme hľadali a „študovali medicínu“ až do rána, a našli sme...

Ešte šťastie, že tých „naozajstných lekárov“ , to neobťažovalo dať na internet a poradiť pacientom a tiež pomohli aj bezradní pacienti, ktorí v diskusiách si o tomto diskrétnom probléme odovzdávali vzájomne skúsenosti... .

Trochu sme sa ukľudnili a ráno sa poradila dcéra v lekárni, kde jej magistra vysvetlila, bohužiaľ je toho teraz veľa...Majú to hlavne deti. Asi ste zjedli šalát, zeleninu, ktorá nebola dobre umytá...alebo aj nedostatočne tepelne upravené mäso. Sú na to tieto lieky...sú účinné... Lekár Vám ich predpíše , podľa príznakov ich dávajú aj preventívne , pokiaľ budú výsledky z laboratória...Navštívte svojho obvodného lekára a choďte celá rodina aj deti na vyšetrenie...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stačilo pani doktorka a sestrička z infekčného na Kramároch naozaj tak málo..., byť vľúdna, ukľudniť pacienta a poradiť, veď na takýchto infekčných oddeleniach v nemocnici by s tým mali mať bohaté skúsenosti aj bez ešte potvrdených laboratórnych testoch, podľa popisu nálezu...

 Nuž , ale vyrušovali sme večer  pani doktorku a sestričku.

Ešte, že máme internet, priateľov na internete, internetových lekárov, lekárnikov.

Verejne sa Vám ospravedlňujeme pani doktorka a sestrička, že sme si dovolili Vás otravovať 5.10.2010 ešte k tomu v piatok o 23:30 hod. na Infekčnej klinike na Kramároch.

Ozaj a prečo a načo a pre koho ste pani doktorka a sestrička boli vlastne v nemocnici v práci? večer o 23:30 hod.? Mimochodom, my máme zaplatené odvody do všetkých poisťovní...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, že aj lekári nemajú na ružiach ustlané , ale kazíte dobré meno týmto možno aj svojím kolegom, ktorí sú seriózni. Možno týmto prístupom v budúcnosti tak poškodíte pacientovi, že si povie, že počkám do rána pre istotu, aby som neotravoval večer lekára a možno sa vďaka aj Vám niekto toho rána nedožije. Mimochodom, ani my  Vaši pacienti, nemáme v živote na ružiach ustlané.

Andrea Čapčeková

Andrea Čapčeková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som vydatá a mám jednu dcéru a dve krásne vnučky. Vo volebnom období 2006 -2010 som bola zvolená za poslankyňu do MZ MČ Bratislava - Petržalka, nie som členom žiadnej politickej strany. V roku 2009 sme s manželom a kolegami od športu založili občianske združenie „Združenie Športových Klubov Petržalky, o.z.“ www.zskp.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu